Followers

19 March 2010

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Ya Allah andai ini ujian untukku
ajarkanlah aku erti redha
mungkin itu bukan rezeki untukku
Ya Allah..ringankanlah beban ibu dan ayahku
aku tidak bermaksud untuk menyusahkan mereka

to abah: waaaa...hilang purse ..
             abah jangan marah dayah ek
            dayah xbermaksud nak susahkan abah
            cicirt dalam teksi

to ummu: mesti ko tension dengan aku kan 
               sebab selalu sangat hilang barang
               dari dq lagi kot
               maaflah...aku ni jenis pelupa sket
              
 sejarah hilang barang...
DQ--hilang handphone nokia daun di bangunan kuliah...pastu banin jumpa...nasib
         baik ada lock code...

EGYPT---hilang beg dalam tremco....jumpa balik...alhamdulillah
            ---nyaris hilang purse....di program perubatan
            ---semalam...cicir dalam teksi

pengajaran...

jangan pegang barang kat tangan semasa berjalan...--banyak kali dah ummu pesan..hehe
...semua yg lawat blog saya ni tolong la ek doakan supaya pemandu tu pulang kan kembali purse itu kepada saya...huhu


No comments:

Post a Comment