Followers

16 February 2011

ini tidak penting

Bismillah...

Pujuk diri kau sendiri dayah
Tak usah nak ikutkan sangat perasaan halus tu
Banyak benda lagi dalam dunia ni perlukan khidmat kau
Bahasa pujuk ni macam lembut
tukar..tukar..tukar
Marah sikit diri sendiri

Huwaa..tensiOn.
Sebabnya tak boleh nak lelapkan mata time semua orang dalam rumah ini tidur dengan bahagianya
Rasa rindu pada rumahku di Mesir membuak-buak
Rindu nak landing atas tilam kabu di mesir
Rindu bilikku yang kebudak-budakkan
Rindu nak menyakat UMMU HABIBAH time study

Bilik yang serba privacy
Pintu yang sentiasa tertutup
Sampai orang nak masuk pun malu alah
Ni sume komen orang bilamana kami sentiasa berkurung dalam bilik




tilamku yang indah dan selesa

macam mana ? selesa tak ? tengok dinding pula siap ada bintang-bintang kecil
bila terjaga pagi-pagi, "eh,angkasa mana aku mendarat ni"
cukup

3 comments:

  1. comel bilik angah. meh nak datang melawat. :P
    (marah lagi ke kat ateh? sorri..)

    ReplyDelete
  2. xdelah..mane main marah-marah ni..
    comel kan..
    bosan2 main tukar-tukar cadar..

    ReplyDelete
  3. merapu sgt la ko ni dayah...alahai...
    ak pun rindu tilam kemek ak gak..huhu~

    ReplyDelete